Sara - Det verkar som att vi har några tältplatser över..

För ett tag sedan skrev jag ju att jag hade lyckats boka tältplats till Rockoff-veckan, och att jag var glad för det verkade som att bokningen hade lyckats. Men dom kommande dagarna började jag tveka.. Så här såg inkorgen på min mejl ut då:



Det ser ut som att jag har lyckats boka mer än bara en tältplats.. Alla mejlen är bokningsbekräftelser, och alla mejlen har olika bokningsnummer!:O Men mamma rinde dit och frågade (igår eller i förrgår..) och dom sa att det inte gjorde något. Dom har ändå så många tältplatser så det blir aldrig fullt, och jag behöver bara betala för den ena jag påriktigt har bokat och planerar att använda!:P Men varför det kommer så många är en bra fråga, alla kommer ju inte ens samtidigt..? Jaja, bara vi nu får tälta där så är väl allt bra, lite ironiskt bara när jag var så glad att jag hade lyckats boka på egen hand!:P

Haha, men kanske någon av er behöver en tältplats där då??;) Nää, jag skojar bara!xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0