Sara - Tältplats bokad!

Äntligen tog jag mod till mej och försökte mej på att boka tältplats!:P Och det verkade gå bra. Så nu har jag en tältplats bokad på Gröna Udden för tiden 22-29 Juli. Så nu är alltså boendet ordnat när det är Rockoff!:) Förutom en natt som vi måste improvisera, antingen sova i bilen eller hitta någon annanstan satt sova, och en natt som vi ska sova på färjan. Men det ska nog bli bra!:D

Mamma ska också boka färjan, både dit och tillbaka, och bilbesiktning för Zafiran. Så sedan är det bara att vänta på att Malin kommer hit, packa allt man kan tänkas behöva, och fara dit och ha roligt!!

Jag ser verkligen fram emot det, jag tror att vi kommer ha väldigt roliga dagar i Mariehamn!


En liten bild fotad igår för att muntra upp inlägget lite!:P

Kommentarer
Postat av: bella

kul :D

2011-07-04 @ 21:14:06
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0