Sara - Äntligen ledig!:D

Idag hade jag min sista arbetsdag/praktikdag, och det känns väldigt skönt!:) Malin skrev ju i inlägget under om hur bra hon har trivts på sin praktikplats och att hon "frivilligt" jobbar där några dagar extra. Men det vill inte jag. Joo, jag trivs också där i växthusen, annars skulle jag knappast vara där typ sjätte eller sjunde sommaren i rad...:P

Men jag tycker ända att det ska bli skönt att vara ledig efter att ha haft skola länge och sedan genast praktik i 50 dagar. För jag är ganska lat av mej, jag föredrar att vara ledig framför att jobba..;) Men det har nog varit bra att jobba för jag har ju tjänat ganska mycket pengar då också!:)

Men nu ska jag njuta av ledigheten (och göra några sommaruppgifter..:/ ), sen kommer Malin hit och då blir det Rockoff. Så det är bäst att jag vilar mej nu en vecka..:P

Men jag tänkte fara en sväng till växthusen imorgon ändå, dels för att fota lite till praktikrapporten och praktikpresentationen, och dels för att ge min timlapp för juli till chefen. Och så ska han skriva under ett papper. Och så ska jag be honom skriva ett arbetsintyg. Men jag ska inte jobba, bara njuta och titta på dom andra som sliter....;D Så hemsk är jag!xD Hahahah...:P

Lite blommor jag har tagit hem från växthusen, fotograferade igår när det regnade..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0