Sara - Lite tvärt emot..:P

Idag har det varit ganska fint väder hela dagen. Solen har skinit, det har varit varmt och bara lite små moln ibland. Och jag har varit mest bara inne. Inne och städat. Inne på datan. Inne och läst. Inne och latat mej.

Men just började regnet mitt i allt ösa ner (det blev lite mulet nu mot kvällen). Och gissa vad jag gör?? Jag hoppar upp från sängen, plockar fram paraplyet och kameran och far ut i ösregnet.

"Det kanske blir fina bilder liksom". Och varför inte?? Bilderna blir nog mer spännande en än vanlig sommardag tycker jag, för då fotar ju alla!:P

Här är i alla fall några bilder som jag fotade alldeles nyss:











Vad tycker ni om bilderna?:)

Och vilken bild är just din favorit?

Kommentarer
Postat av: Malin

Toka! Den andra bilden är min favvo, men alla var fina!

2011-07-10 @ 21:43:13
Postat av: Sara

Jag är ingen toka!:P Tack, jag tycker också mest om andra bilden!:) <3

2011-07-10 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0