Sara - Varför välja den lättaste vägen..?




Fotograferade i fredags i Vasa.

Det finns många sätt man kan leva sitt liv på. Man kan välja att göra allt så lätt som möjligt, eller så kan man göra allting onödigt komplicerat. Eller så kan man bestämma sig för något mitt i mellan. Jag säger inte att något är rätt och att något är fel, bara att det finns olika sätt. Och jag vill inte leva ett "tråkigt" liv bara för att man vill komma undan så lätt som möjligt, för då är det lätt att man glömmer att leva. Därför har jag bestämt mej för att jag ska försöka våga göra saker som kanske inte alltid känns roliga och som kan kräva lite "arbete" men som man kan vinna massor på. Om man inte försöker så vinner man aldrig.

Så jag ska försöka våga mer, riskera mer och inte ta det så hårt att man ibland misslyckas. För oftast slutar ju allt ändå bra.

Hur vill ni leva ert liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0