Sara - Storshoppat

Igår var jag och Malin en sväng till centrum och då köpte jag en stickad tröja och en annan tröja med dragkedja från Seppälä. Idag var jag och Malin igen ut på shoppingrunda. Malin köpte lite allt möjligt, men jag köpte bara saker från en affär (förutom lite bröd och mjölk från mataffären). Men jag köpte desto mer. Det blev två par jeans, två linnen och en läderjacka, så nu har jag blivit ganska mycket fattigare! Och allt det här köpte jag från samma affär som jag dagen innan köpte två tröjor i..;D Så tydligen har dom kläder jag tycker om där!:)

Kaanske jag orkar visa bilder på kläderna så småningom, annars får ni ju hur som helt ganska säkert se dom någon gång när jag har på dom!:)

Nu lagar vi mat (eller jag borde börja nu genast), men jag skriver mera ikväll!:)


En bild från tidigare i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0