Sara - Dagens program (26.9)

(Tidsinställt inlägg)

Ojoj vad tiden här i Sverige går snabbt! (I alla fall nu när jag på förhand skriver dom här inläggen....;D)
Nu har vi i alla fall mindre än halva resan kvar. 

På dagens program står ett besök på Österlens kryddor, eventuellt ett kort besök vid Ales stenar och sedan dagens "huvudattraktion" - Alnarp. Alnarp är Sverigens motsvarighet till vår hortonomutbildning och skolorna samarbetar ganska mycket. Så vi ska dit på rundvandring och så ska vi äta middag tillsammans med deras studerande. Vi sover över i skolan så hela kvällen är det tänkt att vi ska "umgås och skapa kontaker", eller festa som vissa kallar det...;D Men jag kan berätta mera om hur det riktigt blev sedan när jag vet!:D


Haha, ursäkta för min min...;D Haha, min min lät ju lite dumt! Det är i alla fall en bild på mej från ungefär en vecka sedan. Malin lånade min kamera. Om någon var intresserad. Men det är ni knappast, så jag ska kanske sluta skriva nu.....xD



Kommentarer
Postat av: Anna

Allt bra?

2011-09-26 @ 19:15:37
URL: http://annazplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0