Sara - Dagen som varit

Idag har vi varit hela dagen vid en grönsaksodling och skördat blomkål, broccoli och huvudkål. Ganska tungt på ett sätt, men riktigt roligt ändå!:) Jag tror att jag aldrig tidigare hade sett en hel broccoli- eller blomkålsplanta, så det var roligt. 

Nu på kvällen har jag gjort lite skoluppgifter, men nu är de "akuta" inlämnade, så nu tänker jag ta det lugnt!:)

Det har varit regnsjukt hela dagen, några droppar har det kommit, men mest har det bara varit så fuktigt i luften så att man inte har sett några droppar men man har kännt dem i ansiktet!:P Men eftersom jag ändå hade regnkläder på mej hela dagen (man blev blöt av grönsakerna) så var det bara skönt!


Det har varit fina droppar överallt idag, men eftersom jag har jobbat så flitigt idag så får ni nöja er
med en bild från en regnig dag förra veckan!:P

Imorgon ska vi fortsätta med skördandet, den här gången isbergssallat (och andra sallater) och pumpor, så det blir säkert också roligt!

Så nu vet ni vad jag (och Malin..) har sysslat med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0