Sara - Äntligen har jag blivit av med Fonzie!

Fast det är inte lika hemskt som det låter!:P

Det är helt enkelt så att min lilla söta kanin Fonzie inte får bo här i lägenheten i Ekenäs, och hemma så har han det inte heller så bra eftersom varken mamma eller pappa orkar/hinner sköta honom mer än nödvändigt. Så om jag lämnar honom hemma så har jag bara dålit samvete för att jag alls skaffade honom om jag ändå bara tänker låta honom sitta ensam hemma. Nu har han dessutom bott hemma hos Malins familj i ett par veckor (eftersom han skulle kastreras) och där har han inte heller varit riktigt önskad..

Men nu äntligen så har jag fört honom till hans "vinterfamilj" här i Ekenäs (samma familj som hade honom förra vintern), så det är skönt. Där vet jag att han är välkommen och blir bra omskött, så nu slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte riktigt hinner ta hand om honom under studieåret!:D Plus att han bor bara fem minuter från min och Malins lägenhet, så nu kan jag ju till och med hälsa på honom när som helst! Ganska perfekt alltså.

Så nu äntligen kan jag sluta ha dåligt samvete för honom och glädjas över att jag vet att han har det bra. Så det är verkligen otroligt skönt!:)


Nu har min lilla nykastrerade skrutt det bra igen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0