Malin - Söndag






Bilder på mina fina sommaljus!


Nej, nu är man inte alls på växtläsarhumör längre. Man ska inte vara negativ, men tror inte att jag kommer klara det, hehe. Men såg att läraren redan hade ett bestämt datum för omtentamen (haha, hon är tydligen inte heller så positiv), så jag försöker klara det då istället! Nag tycker faktiskt om Växtkännedoms-kurserna, och jag lär mig mycket då, men det ÄR jobbigt att läsa och memorera så många träd, buskar och blommor. Men nu tänker jag inte skriva något mer tråkigt inlägg om en tråkig växtkännedomstent... :)

Ojoj, blev just riktigt glad. Såg precis att vi är lediga både på tisdag och fredag! Vad skönt! Är ledig varje fredag den här perioden, tror jag. Och förutom växtkännedomen så har vi bara en kurs nu. Faktist ganska roligt det! 

Har varit så otroligt skoltrött och förstod inte hur jag skulle kunna återvända till skolan efter sommaren, men det känns faktist riktigt bra nu. Har en massa uppgifter som jag har ogjorda, men det känns bra för det. Jag trivs igen faktiskt. Har till och med fått tillbaka lusten att fota. Det är faktiskt roligt, har saknat det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad jag blir!:)

2011-09-04 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0