Sara - Ännu ett av dessa i-landsproblem..

Fast man har pengar, mat på bordet, boende o.s.v. så har man sina problem. Just nu känns det som att jag har ganska många. Och som Malin alltid säger: "Vad spelar det för roll om hundra år?". Det stämmer ju nog, men jag vet ändå inte hur jag ska göra..

Just nu är det så mycket i mitt liv som jag vill ändra på, eller som redan har ändrats, så jag är ganska förvirrad. Men jag överlever nog, så oroa er inte.:) Men ni får gärna hjälpa mej med ett av dessa problem.

Ska jag fortsätta blogga så här, eller ska jag starta en ny helt egen blogg??


Om jag fortsätter så här så blir det inga stora förändringar, men kanske jag hellre skulle ha en egen blogg som jag skulle rikta in ännu mer på foto.. Men det är skönt att blogga tillsammans med någon annan så blir det bättre uppdateringar, och så är det ju sorgligt att sluta blogga här helt och bara låta den bli bortglömd..:( Malin har ingen skillnad, om jag startar egen så tror jag att hon startar en egen, och om jag fortsätter här så gör hon det också. 




Två höstbilder från förra veckan.

Så hur ska jag göra? Vad tycker ni??

Vill ni läsa mer om foto, eller är det bra så här..?
Och är jag alls tillräckligt bra på att fota för att blogga om det......?

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaa-a svårt att säga ;) du e nog tillräckligt bra på att fota :D

2011-10-09 @ 21:39:57
Postat av: Matilda

Jag tycker det är roligt att ni har en blogg tillsammans eftersom ni bor tillsammans och sådär, men förstås har det både bra och dåliga sidor. Mycket och ofta uppdateringar är alltid skoj, o att ni bloggar om fotande o om nästan samma saker gör bloggen mer "sammanhängande" och det är kul! :) Men förstås blir det mer personligt om man har en egen blogg, och det tycker jag mer om. Men det är ju bara min åsikt. Du/ni ska göra så som ni själva känner :)



Och jo. Enligt mig är du tillräckligt bra på att fota för att kunna blogga om det! :)

2011-10-09 @ 22:19:11
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag lottar ut månadens blogg, va gärna med:)

2011-10-10 @ 18:12:56
URL: http://annazplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0