Sara - Jag saknar dej!

Jag är inte en speciellt social person, jag har inget emot att vara ensam. Men liite sällskap nu och då skadar ju faktiskt inte. Speciellt inte nu när jag är van att bo tillsammans med Malin i Ekenäs, så där fick jag ju inte vara ifred så ofta!:P Så nu är det ganska tomt. Extra tomt eftersom varken Fanny eller Lotta är hemma; Fanny är i Mariehamn och Lotta på klassresa till Danmark.

Så dom enda som är här hemma är jag, mamma och pappa. Och inte illa menat, jag tycker om mamma och pappa, men dom är kanske inte alltid sånt sällskap som jag skulle vilja ha!xP Så det är faktiskt lite tomt och ensamt här ibland.

Jag märker det inte alltid, jag har så mycket att göra så jag hinner inte känna mej ensam då.. Men ibland känns det väldigt tomt. Jag har inte en kompisar här att hälsa på.. Så jag erkänner - jag saknar dej Malin!<3


Jag har blivit "bortskämd" med att alltid ha roligt sällskap i närheten!:P

Kommentarer
Postat av: Malin

:) <3

2011-05-23 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0