Sara - Ibland känner man sig gammal...

Idag när vi var hos fammo så gick vi ut på eb promenad en stund också.

Då såg det ut så här:



Det som gör att jag känner mej lite gammal är hur "ungdomligt" pappa beter sig. När vi var yngre (för ca 10 år sedan kanske) så hade pappa borrelia och jätteont i lederna, knäna och ryggen och det hade han i väldigt många år. Han åt mycket mediciner mot det, men inte fanns det direkt något som hjälpte.. Så innan det så lekte och sprang pappa massor med oss barn, men då i dom åren så blev det ju inte så mycket sånt..:( Men sedan så blev borrelian äntligen bättre, så nu orkar pappa med mycket mer igen, så det känns som att han har blivit "ung" igen!

Så idag när vi var ute och gic gick det till så här:

Lotta, 16: Srang hit och dit och sparkade på sin boll
Sara, 20: Gick lugnt och fotade, blev ungefär lika trött som Lotta som sprang hela tiden
Mamma, 46: Gick lugnt och gjorde i princip inget annat
Pappa, 50: Sprang nästan lika mycket som Lotta och sparkade på bollen. Lotta och han passade till varandra hela tiden. Han blev lite trött.
Fammo, 76: Gick mest, sparkade på bollen om den kom mot henne

Så om man tittar på det här så var det o princip jag och mamma som var "latast", jag fotade ju förstås, men annars.. Så liite gammal känner jag nog mej när pappa springer runt som en tok nuförtiden!:P

Så här såg förresten jag ut idag:



Haha, Lotta satt i en hamock när hon fotade den här bilden, och hon orkade absolut inte
stiga upp så för att inte få dubbelhaka så måste jag sätta mej ner!;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha jo, jag kan känna igen det där ibland. Man känner sig nästan äldst fast man är typ yngst i gänget. x)



Visst är den där bilden från Pargas? Kan bara inte föreställa mig från vilken vinkel bilden är tagen :D

2011-05-07 @ 23:25:45
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Malin

söt :) var inte fanny med?

2011-05-08 @ 10:41:32
Postat av: Sara

Svar: Nej, Fanny var kvar i Mariehamn så vi fick klara oss utan henne!:P

2011-05-08 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0