Sara - Hoppbilder från igår

Igår ville jag ta lite bilder på människor (som omväxling:P), men det fanns inte så många fler än Fanny och jag i närheten. Och Fanny vill inte riktigt vara med på bild när han är utan smink.. Så då föreslog jag att vi skulle ta lite hoppbilder och sånt med självutlösaren, så då kunde vi båda vara med på bilderna. Och det tyckte Fanny att lät bättre!:)

Så här blev en del av bilderna:



Haha, joo, Fanny är lite smidigare än mej..:P Och det var ganska varmt så jag bytte till shorts efteråt.. Fanny som solade så hade ju däremot så lite kläder på som möjligt, men short föreställer det i alla fall!:P 

Men man blir kanske inte så charmig på såna här bilder, men dom är ju så roliga!:D
Och att jag ser ut som en gorilla på vissa bilder är nog meningen....;) På dom andra bilderna däremot ser jag bara ut som mej själv..tyvärr!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0