Sara - Hemma igen

Idag vid elvatiden startade jag min hemresa från Malin, och halv sex kom jag ungefär fram. På den tiden hann jag köra lite fel till Bauhaus, tappa bort mej lite, shoppa en stund i Mylly, äta lunch i bilen, lyssna på radion, läsa fototidning och se en älg. Plus lite till.

Till lunch åt jag det här:


Kycklingsallad från Prisma, och eftersom det kändes lite..tråkigt..så köpte jag potatissallad med paprikamajonäs till (samma majonäs som Hesburger har, och den tycker jag att passar till kycklingsalladxD). Så det var nog riktigt gott!:)

Nu när jag har varit hemma så har jag ätit middag, skött djuren, vattnat i växthuset, varit ute och fotat och på promenad med mamma till anslagstavlan. På vägen stannade vi och hälsade på dom nyinskaffade grisarna som några grannar har.



Annars är väl det mesta som vanligt här hemma, blommorna blommar och gräset växer!:P



Den här blomman växer under tak (=TORRT), men ändå kommer den glatt upp år efter år! Det är "min" blomma, jag minns att jag var så stolt när jag hade sått den för en massa år sen!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0