Sara - Gräs

Eftersom jag slutade tidigare idag så passade jag på att fara ut och fotografera lite. Imorse när jag for så glittrade gräset så underbart när det var fullt med vattendroppar, men eftersom jag måste fara på jobb då så "återskapade" jag det lite.. Fast jag hade ingen sån där vattenspruta som man kan "duscha" med, om ni vet hurdan jag menar.. Så jag strittade bara lite vatten för hand, men det blev ju såklart inte riktigt lika bra, men det fick duga!

En fördel var i alla fall att då kunde jag ligga på mage i gräset eftersom det bara var blött på ett ställe!;)



Här är i alla fall en bild jag tog, med fyra olika färgversioner.
Vilken tycker ni att är finast?:)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hmm... Det här var riktigt svårt! Alla är fina på sina egna vis. Den högst uppe till vänster är mest sommarmorgon o gör mig glad, medan den längst ner till höger är en grå regnig dag o har lite deppig fiilis men är ändå fin. Haha :D Jag kan faktiskt inte bestämma mig för vilken jag gillar mest :)

2011-05-18 @ 17:23:01
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag tycker alla tre med färg är snyggast. Den svartvita är inte ful, men jag tycker om färg :P

2011-05-18 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0