Sara - Polen

Idag far flyget till Polen, så snart måste jag börja fara mot Åbo och leta upp familjen och Willy!

Willy fyllde år i slutet av februari (han fyllde 50) och nu på lördagen fyller pappa 50, så Willy fick resan som present av oss, så därför ska vi fara dit.:) Jag tycker att det är roligt att vi inte bara gav en resa till Willy, utan att vi faktiskt också följer med, det var så länge sedan jag var ute och reste!:P

Så idag går alltså flyget, ungefär halv sex, så vi kommer fram till Polen någon gång på kvällen. Sedan stannar vi två nätter tror jag, så det blar bara en kort resa. Därför far vi också "bara" till Polen, så att själva resandet inte tar hela tiden.. Men det ska bli roligt!

Både Lotta och jag tar med kamerorna och har tomma minneskort och laddade batterier, så vi kommer säkert ha fullt upp med att fota allt!:D Så ni ska nog få se bilder senare!

Så det här har varit en lätt vecka; måndagen var ledig, på tisdagen hade vi lite finska, tisdag förmiddag och onsdag var lediga för läraren var sjuk, idag hinner jag inte ha någon lektion på eftermiddagen (och förmiddagen var ledig) och imorgon är ledig dag! Så det är verkligen en skön vecka!:)

Jaja, nu måste jag väl kanske göra det sista klart och äta lunch så kan jag börja fara sen då. Och så får ni nöja er med Malis uppdateringar den närmsta tiden och så hörs vi sen igen!;)


Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0