Sara - Nu har man återgått till vardagen igen...

Hej igen, länge sen sist!:P

Nu har jag alltså kommit hem från Gdansk (Polen) igen, eller rättare sagt kom jag hem på lördagseftermiddagen, sov över hos Willy, for vidare till Kimito och Malin på söndagen och fortsatte vidare hit till Ekenäs imorse. Så idag har jag haft skola, så nu kan man väl säga att jag har återgått till vardagen igen.

Det var väldigt roligt i Gdansk! Tyvärr regnade det nästan hela fredagen, men lite regn tål man väl... Men det var värre med kameran, jag var alltid orolig att det skulle få "för mycket" vatten på sig, men jag tror att den klarade sig!:P

Jag skriver det här på Malins dator nu, så ni får vänta ännu lite på bilder för dom har jag ju såklart inte här..:P

Men nu ska jag sluta skriva och så ska jag och Malin titta på Solsidan, men jag måste bara skriva och berätta att jag överlevde resan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0