Sara - Lite gamla bilder

Malin är inte här nu, jag har redan diskat och städat och jag känner inte för att göra skolarbeten.. Så därför har jag tittat igenom lite gamla bilder, och då tänkte jag att jag lika bra kan visa dom för er på samma gång!:)

Haha, tänk att jag faktiskt har vågar sköta kor och mjölka och sånt...
Det är nästan så att jag glömmer bort det ibland!;) Från 2007. 


Dom här filurerna har jag också lärt mig att sköta i Brusaby.
Och om jag ska vara ärlig: Jag föredrar den "ljuva" kolukten...;D Från 2007.


Katterna hade hittat en vit näbbmus, ganska häftig!:P 


Första gången jag var hemma hos Malin. Haha, tänk att jag vågade...:P 


Haha, sommaren -09 prövade jag på att ha rak pannlugg...:P Det hade jag alltid när jag var liten, och så kände jag mej igen med den frisyren... Tack och lov ändrade jag tillbaka redan efter några veckor (när pannluggen hade växt tillräckligt). Och jag är verkligen glad över att mina fräknar har minskat med åren! Dom har aldrig varit en favorit..:P

Sådär, det får räcka för idag! Nu måste jag väl försöka hitta på något annat att roa mej med, och så är det dags att äta igen säger min mage!:P

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0