Sara - Jag tänkte bara berätta att Fonzie mår bra :)

Jag bestämde ju för några veckor sedan att Fonzie skulle få bo hos en familj här i Ekenäs på vintern (eller egentligen hela tiden förutom när jag har sommarlov..:P) eftersom jag har haft ganska dåligt samvete för att han har varit så ensam hemma på Torsholma.

Jag var nog lite nervös, Fonzie är så lättskrämd och familjen har flera barn och så, men jag vågade ändå låta dom ta hand om honom. Dom bor bara ungefär fem minuter från vår lägenhet så det känns ju bra i alla fall! Och jag fick komma och hälsa på när jag ville.:) Så nu ikväll var jag dit en sväng. Det var bara pappan och dottern hemma, men dom hade tid att visa hur Fonzie hade det.Dottern hade också tid att bjuda på nybakade mockarutor och saft, så det var ju inte helt fel!

Så jag tänkte berätta för alla er som har oroat er att Fonzie mår bra!;) Han verkade nyfiken och lite tamare än när jag lämnade honom där, så det verkar ju lovande!

SKÖÖNT! :D


Så här busig såg Fonzie ut idag!:)


Fonzies bur och Rina som gosar med lillplutten min!:P

Ja, så det känns skönt att ha varit dit och sett hur han har det, och inte vet jag om jag har något att klaga på. Eller klart det alltid finns lite småsaker, men han hade ju det inte perfekt hemma hos oss heller!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0