Sara - Dag 5: En gammal bild

Jag fick min första digitalkamera när jag gick ut nian, före det hade jag bara såna med film i. Så eftersom jag inte ens är hemma och kan fota en av dessa gamla bilder och visa för er, så får ni nöja er med en inte så jättegammal bild.. Men jag tror nog att ni överlever!:)



Den här bilden har jag tagit 2007, när jag var på praktik på Skimra Gård (en gård på Åland med mjölkfår och eget mejeri). Det är inte egentligen hela bilden utan jag har beskurit den ganska mycket, men det som gör att jag tycker om den och fascineras av den är att den inte ser verklig ut! Jag har alltid tyckt att det ser ut som en tavla eller något, men det är faktiskt ett fotografi!:)

Den föreställler ett träd och några staketstolpar som fanns vid fårhagen. Längst fram ser man gräs och det mörka i bakgrunden är skogen.

Jag tycket att den ser mystiskt ut!

Vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Tilda > Fotobloggare

sv till Sara: Vad nice för dig! :D <3 Sen kan man ju redigera också, fast jag vet inte riktigt hur :p <3 Men om jag ville veta så skulle jag kunna fixa det, tror jag! :p



Tack! Du med <3

2011-03-16 @ 19:26:27
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: Konradfreya

Very nice site!

2011-06-13 @ 10:22:17
URL: http://konradfreya.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0