Sara - Dag 4: Min hobby

Jaha.. Det var ett tag sedan jag skrev dag 3. Vi har haft extra lång helg och när jag far till Malin tar jag aldrig med datan (haha, ibland kan man faktsikt överleva utan den!:P) och det betyder att jag inte bloggar då. Extra tråkigt känns det när jag inte ens har några bilder att använda i så fall...

Men det var inte det dagens inlägg skulle handla om, nej det skulle handla om min hobby.

Som alltså just nu mest är fotografering. Så vill ni se ännu en bild på min kamera, eller ska jag visa något annat..? Jag gissade nästan det!



Blommor är en av mina stora hobbier. Både att odla, plocka och fotografera!;)




Djur älskar jag också. Så därför visar jag en bild på vår katt Spotty.

När jag blir stor har jag bestämt att jag ska ha massor med djur. Inte så där som vissa som typ skaffar sjuttio katter... Nej, så vill man ju inte vara! Men jag vill ha många olika djur, några av varje liksom. Te.x. katter, hundar, kaniner, andra små gnagare, hästar, hönor, får och annat sådant!:P Så djur är absolut en av mina hobbier.

Så nu vet ni att jag tycker om att fotografera, blommor och djur. Annat jag tycker om är att läsa, ta det lugnt, resa och spela mario hemma hos Malin... Och om ni vill veta vad Malin tycker om det så är det bara att fråga.....:P

Ha det bra allihopa!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0