Sara - Dag 14: En vinterbild

Okej, då var det dags för en vinterbild... Och för att vara riktigt ärlig så känner jag mej inte så värst ivrig på att varken fota mera vinterbilder eller ha mera av dom på bloggen. Jag känner helt enkelt att det börjar vara dags för våren nu. Ändå fortsätter det att snöa om och om igen. Inatt snöade det t.ex. ganska mycket, men som tur va så smälter det mesta snabbt igen. Så nu hoppas jag bara på att ALL snö ska försvinna!

Men jag kan väl visa en "gammal" vinterbild nu då, så att jag får det överstökat!:P (Haha, eller gammal och gammal...det jag menade egentligen är väl att jag inte fotade den idag, igår eller ens för en vecka sedan..!)



Så här såg det alltså ut för några månader sedan. Vackert, men jag känner ändå att det börjar vara dags att lämna vintern och kylan bakom oss nu!:)

Så nu håller jag tummarna för att det här är det sista vinterbilden på bloggen för en lång tid framöver!xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0