Sara - Bilder från Gdansk

Sådär, nu har jag äntligen orkat ordna bilderna från Polen, det tog en hel del tid för jag hade över 1500 bilder..:P

Jag har ordnat dom lite efter "tema", så nu ska ni få se!:)

Hotellet:



Gdansk dagtid:



Gdansk nattetid:



Maten:



Shoppingen:



Turistattraktionerna:



Det var synd att det var mulet nästan hela tiden, det gjorde att alla bilder ser lite grådaskiga ut, men jag tycker i alla fall att det var roligt att en sväng ut och resa ändå. Jag hade egentligen inte så mycket förväntningar på Polen, men jag måste säga att jag blev positivt överraskad.

- Nästan alla kunde engelska (och ganska bra också)
- Försäljarna och resturangägarna var hjälpsamma, men inte påträngande
- Det fann mycket vackert att se och allt var väldigt rent (man såg väldigt få poliser,
men dom hade vakter här och där istället)

Flyget var också väldigt billigt, så jag tycker verkligen att det är värt att fara dit en sväng och se!:)


Kommentarer
Postat av: Tasha

Åh tack finis! Hoppas du fortsätter läsa bloggen då! <3

2011-03-26 @ 20:47:06
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: tasha

det tycker jag :D

2011-03-27 @ 19:59:45
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0