Malin - Inspiration, var är du?

Idag och imorgon ska jag öva på tent... Skulle egentligen vara ledig på fredag, men har TVÅ omtenter jag måste göra.. Och jag orkar bara inte! Jag tycker inte om matematik och kemi. Förstår mig inte på det...

Klarade i alla fall GIS-kompletteringen. Typ hela klassen var tvungen att komplettera efter att vi hade haft tent i det.
Men egentligen borde jag inte blivit godkänd antar jag. För Sara och jag repeterade gemensamt dagen före kompletteringen och skrev upp hur man skulle göra. Så vi har skrivit exakt samma saker och uträkningar i tenten. Skillnaden är att jag blev godkänd, men inte Sara. Hur har läraren tänkt där egentligen. Vi fick samma svar, och jag har blivit godkänd, medan Sara måste på omtent. SJUKT.



Ska diska och städa, och sedan öva på matte hela kvällen har jag bestämt...

SUCK

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nämen what? Det där låter ju helt korkat! :O

2011-03-31 @ 14:18:33
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0