Sara - Tillbaka till vardagen!

Nu är Malin på väg hem och alla roligheter är över. Det var roligt att träffa släkten, och med Malin hade jag också väldigt roligt, men nu börjar det vara dags att återgå till vardagen.. Jobb imorgon och jag kan bara hoppas på lite svalare väder, det har varit otroligt varmt den här helgen!

Jag orkar inte skriva så mycket just nu, men jag lovar att det kommer att komma mycket bilder så småningom!:)

Men tills dess får ni nöja er med en bild på Malin och Lotta tagen igår på kvällen när vi var ute på upptäcktsfärd:



Besök Torsholma tycker Malin och Lotta!:P

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Nu har vi valt ut en vinnare av dagens blogg, kolla om det blev du!

vi kör igång med en veckans blogg nu, det är bara skriva en motivering och hoppas att du vinner!

Direktlänk:http://smilinggirls.blogg.se/2011/june/vinnare-av-dagens-blogg-veckans-blogg.html#comment



/Smilinggirls

2011-06-13 @ 15:25:18
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0