Sara - Snart dags för skolavslutning!

Och det är inte min, utan LOTTAS!:) Så jag slipper stå i centrum, jag kan följa med som fotograf istället...;)

Den börjar klockan 10 i kyrkan, och halv elva ungefär borde väl det vanliga programmet börja. Och ungefär 12 är allt slut. Så då ska jag fara på jobb genast, bara byta kläder snabbt i bilen. Och ja, det känns dumt att komma sminkad till växthusen sedan, mascaran blir utsmetad av svett och..ja ni förstår vad jag menar! Men helt osminkad känns det konstig att komma till avslutningen också, så det fick bli en medelväg!:P

Just nu har jag inga spännande bilder att visa, men ikväll får ni säkert se en del!:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: ahhahah :D Bra eller? ;)

2011-06-08 @ 14:44:37
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0