Sara - Skönt att vara ledig!:)

Man är ju i och för sig ledig varje helg, men det känns ändå väldigt skönt att ha en dag ledig idag också!:D Speciellt eftersom det är fint väder och det betyder att det skulle vara hett i växthusen idag..:P Men vad jag ska hitta på är en annan sak, men här kommer en lista på saker jag borde göra:

- Städa akvariet och plocka sniglar
- Städa till Fonzie, klippa hans klor och gosa
- Sköta djuren och växthuset
- Scanna in lite praktikpapper och lämna in i moodle
- Hjälpa mamma och pappa med antingen potatissättningen eller att så grönsakslandet
- Städa rummet (det är egentligen inte så värst råddigt, men därför borde jag städa nu!;) )
- Hjälpa pappa fixa mina ecco-skor
- Njuta av det fina vädret

Vissa saker måste jag göra, andra borde jag göra med det är tråkigt/svårt ensam och det finns inte riktigt nån här som kan hjälpa.. Och vissa saker vill jag göra!:)




Vad ska ni göra idag då?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0