Sara - Mera bilder från popkalaset!

Och den här gången är det inte så mycket bilder på artister utan mera på "omgivningen" och på Malin och systrarna mina.:) Vill ni se bilder på artisterna kan ni se här, och vill ni se ett litet filmklipp Malin har gjort kan ni se här!:)


Fanny, Malin och Lotta


Vad har Malin riktigt gjort för att förtjäna sådana blickar..?:P



Fanny framför scenen. Det var så tidigt så det var ännu ganska öde!:P


Jag bjöd på sockervadd till Malins stora glädje!xD


Här sitter dom och njuter i gräset!:)


Lite andra människor..:P


Nu hade publiken hunnit växa till sej..


..så om man stod långt bak såg man inte så mycket annat än händer och kameror! Men det var bra stämning!:)

Jag kom mest med på Popkalaset bara för att resten av familjen for dit, så för mej var det inte en så "stor sak". Jag väntar på Rockoff, då ska jag roa mej ordentligt!;) Men det var en trevlig utflykt och det är alltid roligt att se lite kändisar och höra på lite musik!:)

Kommentarer
Postat av: becca

svar: tack ! :D

2011-06-20 @ 20:39:39
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Malin

tycker den femte bilden e så fin :)

2011-06-22 @ 20:08:11
Postat av: Sara

Hihi, jag tycker också om den!:) Och den fjärde..;)

2011-06-22 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0