Sara - Lång arbetsdag, lite fritid..

Idag kom jag hem först sju på kvällen, så det känns som att jag inte har hunnit göra så mycket idag. Först åt jag middag (och drack en halv liter mjölk, jag var så törstig!:P), efter det for jag till växthuset och vattnade, skötte djuren, plockade gräs till Fonzie, duschade, matade hästarna.. Och den lilla tiden som har blivit över har jag tagit det lugnt framför datorn. Men det har nog inte varit en lång stund kan jag lova!:P 



Men jag är ändå glad idag (så det är du inte ensam om Malin!;) ) för det har blivit sommar i luften och jag har fått pengar på kontot (=lön). Så det känns bra. Jag storknar nästan i växthusen när det är så fruktansvärt hett, men jag måste nog ändå erkänna att man blir gladare när det är lite sommarväder än om det bara skulle vara grått och regna varje dag!:P 

Men nu måste jag rusa upp och äta kvällsmat, på menyn står vinbärspaj med glass, så det vill jag ju inte missa!:D

Kommentarer
Postat av: Tilda [fotobloggare]

sv: Ofta du gjorde det? haha x) Du är en mycket duktig chey!

2011-06-06 @ 20:47:01
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

planer för dagen idag? :)



om du känner för det kan du anmäla dig till dagens blogg åxå, drar hela 3 vinnare som får en länkning i min meny i en heel vecka :)

2011-06-07 @ 07:16:17
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0