Sara - Knack knack är det någon hemma??


Månne det bor någon här nu?:P

När jag var liten ville jag alltid öppna alla fågelholkar för att se om det fanns ägg/ungar där, men pappa sa att man inte fick. Och eftersom de flesta holkarna var så högt uppe så att lilla jag inte nådde dit på egen hand så blev väl inte så många öppnade.. Men jag förstod aldrig varför fåglarna skulle bli störda av att man öppnade och kikade in lite! Pappa brukade öppna på höstarna istället så fick jag se bona som var kvar, och det var alltid så spännande!:P

Men nu kan jag knappt förstå att jag inte förstod varför man inte fick öppna dom, klart fåglarna blir störda då! Jaja, man var väl ung och dum!:P

Och orsaken till att jag berättade det här var att jag fotade en fågelholk igår, och kanske det bor någon i den just nu!;) Men om det gör det så tänker jag låta dom vara ifred!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0