Sara - Jag har blivit brun..

..i alla fall i ansiktet. Och nu är det för omväxlings skull inte bara fräknar, utan hela ansiktet är alldeles brunt!:P Plus nacken, armarna och jaa, det var det, resten är så gott som kritvitt! En typ av "bondbränna" kan man väl säga!:P

Här kommer några bilder på mej fotade i förmiddags:

Flätan har jag sovit med, så den börjar bli lite tuffsig. Och eftersom bara jag, mamma och pappa är hemma så hade jag ingen som hann fota mej, så jag fick nöja mej med att ta hjälp av spegeln.. Och resultatet är ju därefter!:P

Menmen, man ser åtminstone ganska bra att jag (tyvärr :P) har blivit brun i ansiktet. Tyvärr eftersom jag trivs bättre som blek och eftersom det ser dumt ut att vissa ställen är bruna och resten alldeles vita.. Men det blir så när man jobbar i solen, brännan blir inte riktigt "jämn"!:P

Förresten, jag visar en bild från i vintras (tror jag) som Malin har fotat så kan man bättre jämföra färgskillnaden!:P

Okej, jag sitter i solen, men nog tycker jag ändå att man ser skillnad. På vintern hade jag knappt ens fräknar ju!:P Det har jag ju en hel del av nu, trots att dom har minskat med åren!:)



Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder, hihi. Ditt sneda leende ;)



Ja usss uss hur jag ser ut.. bruna armar o händer o ansikte e brunt.. Ryggen är just nu röd som en kräfta o svider massor... Ja o så e de vitt där bh-banden o toppen har varit.. huhuu.. xP

2011-06-02 @ 22:15:39
Postat av: Sara

Tack!:) Haha, sluta mobba mej!:P



Mm, inte speciellt vackert..:P

2011-06-03 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0