Sara - Jag försov mej imorse...

Jag borde ha varit på jobb halv nio, men jag vaknade först nio. Jag hade mobilen med i sängen, så jag stängde väl antagligen av den i sömnen och behöll den i sängen. Fanny berättade att hon sa hejdå imorse, men det märkte jag inte heller (men jag brukar alltid komma ihåg det). Så det var väl antagligen så att jag hade sån sömnbrist efter helgen så min kropp bestämde att den behövde sova lite extra idag!:P

Genast när jag vaknade skrev jag till chefen att jag hade försovit mej, men att jag var på väg. När jag var framme och berättade att jag hade försovit mej så en "Haha, så du tyckte att det var din tur med sovmorgon?!". Hon hade haft sovmorgon (med mening) på måndagen, så det var det hon syftade på. Chefen själv skrattade bara och sa "Gomårrån!".

Så fast jag kom en timme senare än jag skulle ha gjort så var det nog ingen katastrof!:) Som jag sa till mamma: "Det skulle säkert ha varit värre om jag försov mej var och varannan mogon, men det gör jag ju inte direkt!". Jag vet inte om jag överhuvudtaget har försovit mej förut när jag har sommarjobbat där, jag brukar vara i tid!:) Men det är alltid lika hemskt när man vaknar och inser att klockan är för mycket, och pinsamt att komma dit senare när alla andra redan är i full gång..:P

Men resten av dagen gick i alla fall bättre, bara lite små missöden som händer hela tiden!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0