Sara - Fanny och Lotta!:P

Fanny och Lotta förföljde mej både till växthuset, när jag planterade lite blommor och till djuren (haha, fast in i hönshuset vågade dom inte komma..;) ), och pratade precis hela tiden. Eventuellt med ett litet uppehåll för att rulla runt lite på marken och brottas eller hjula eller "flyga" o.s.v. Så man fick höra en hel del både "smarta" och roliga diskussioner! Men tyvärr glömmer jag ju det mesta så snabbt, men här kommer i alla fall två "dialoger"!:P

Fanny slår Lotta på armen.

Lotta: AJJ!!
Fanny: Oj, förlåt, jag visste inte att du hade brännt dej..
Lotta: Det har jag inte heller..

Men konstigt nog kan det ändå ta ont ibland..;)

Fanny: Lotta, du visar din mage.
Lotta: Jag vet.
Jag: Och Fanny, du visar dina ben! (Fanny hade korts shorts)
Fanny: Mm, jag vet. Kanske lite för mycket av rumpan också.. Eller jaa, ungefär som när man har bikini! Fast då visar man ju förstås lite för mycket.. Det är inte anständigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, fanny lever alltid i sin egen värld :P

2011-06-22 @ 20:06:24
Postat av: Sara

Mm, de e ju så!:P

2011-06-22 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0