Sara - Ensam hemma hos Malin

Igårkväll kom jag hit till Kimitoön för att hälsa på Malin, och redan idag har hon övergett mej..:(
Eller njaa, riktigt så hemskt är det väl inte! Jag fick nog komma med om jag ville...;) Hon for ungefär halv tolv mot Kimito, och där ska hon och Josse förbereda lite inför kvällens födelsedagsfirande (och midsommarfirande på samma gång..:P). 

Jag funderade nog på att fara med dit, men jag orkade inte sen ändå. Plus att jag måste fara en sväng till affären. Så därför är jag alltså ensm hemma hos Malin (resten av familjen är förresten typ vad stugan). Jag vet inte hur länge förberedandet tar, men så fort dom är klara lovade Malin att komma hit igen!:P Så jag tror nog att jag överlever!:D

Malin sa att jag fick sitta vid datan, äta vad jag ville (allt jag hittar!:P), fara ut och fota, läsa eller annat jag kommer på, och vila ordentligt förstås, så knappast kommer jag hinna få tråkigt!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0