Sara - Bilder från växthusen

Jag är riktigt usel på att fotografera på jobbet. Dels för att jag inte riktigt "vågar" på arbetstid och glömmer efteråt (ivrig att fara hem liksom!:P) och dels för att jag är dålig på att ens komma ihåg att ta med kameran. Plus att jag inte vill fota med min lilla när den är så dålig, så då måste jag släpa med "stora"..:P

Men tidigare i veckan tog jag åtminstone med den! Tyvärr är det ju mest bara tomt eller grönt överallt nu, i princip alla sommarblommor är slut.. Så det finns mest bara julrosor och krysantemer och andra "höstblommor". Men jag tänkte ändå visa lite bilder!:)



Det är bilder både från växthusen i Korsö och dom i Brändö, blandade huller om buller!:P Men man ser i alla fall hur det ser ut i några av växthusen (det finns 6 ensklida växthus plus ett ganska stort som är uppdelat med mellanväggar i tre delar), och lite vad som växer där.

Ena bilden ganska högt uppe är förresten från "åkern", där särar vi ut MASSOR med julrosor och silvertrådar (jag ska ta fota på det när vi är klara - om jag kommer ihåg!) och lite andra höstblommor. Så där har vi varit dom senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0