Sara - Äntligen har jag biljetterna!:D

Så nu är det bara att vänta till mitten av juli och sedan börjar det vara dags att förbereda sig för Rockoff!:D Det håller på från 22.7-30.7, mitt i sommaren mitt i Mariehamn - kan det bli bättre?!? Ena biljetten (festivalpasset) är till mej och andra till Malin, och min snälla syster Fanny var igår och köpte dem i Mariehamn. Hon var väl inte riktigt ivrig så jag hade tur att hon ändå köpte dem..:P


Så här ser dom efterlängtade papperlapparna ut!:P Innan man går in på festivalområdet ska man byta "lappen" mot ett armband, men det borde inte vara nåt problem!:D Bara man har sin biljett så!;)


Printscreenad bild från Rockoffs hemsida.


Förra gången jag var på Rockoff (sommaren när jag hade gått ut nian) som var både The Ark och Danny där, men eftersom jag tycker om båda så ser jag dem gärna igen!:D Och de andra som kommer vet jag antingen inte så mycket om, eller så tycker jag om dem, så det verkar lovande! 

Så det kommer nog bli nio väldigt lyckade dagar tror jag!:D Sommar, bra musik, bra sällskap och på ett bra ställe, vad mer behöver man?! Och en annan fördel är ju nog att det inte kostar så värst mycket!:)

Kommentarer
Postat av: Malin

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE tappa int bort sen!!!!!! ja ska betala sen oxå...hälsa tack åt fanny :)

2011-06-05 @ 17:17:07
Postat av: Sara

Haha, jag tänkte redan på att det inte skulle vara så lyckat..:P Men jag ska försöka hålla reda på dom!:D Mm, och jag måst betala Fanny..bara jag får lön först så att jag har råd!;) Okej, det ska jag!:)



Det ska bli så roligt, jag ser fram emot det så mycket!:D

2011-06-05 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0