Malin - Värme...

Det är stekhett ute, så gissa sen hur det är i växthusen. Minst 32 grader i skuggan där inne... Man blir helt slut av värmen! Men nog är det härligt ändå ju! På nåt konstigt sätt :)

Och jee, alla 6000 äppelträd är planterade! Så nu blir det mest blommor och tomater som gäller! :)


It's gotta be the best love song she ever heard in her life
I gotta tell her how I feel
I gotta let her hear, the best love song she ever heard in her life
No need for me to write it, I just gotta picture her smiling,
And if you feel that way, go ahead and kiss your baby
Now we’ve got the whole stadium in love like yeah

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej hej! Hör av mig i frågan om du skulle ha lust att rösta på mig i en fototävling. Jag skulle så sjukt gärna vilja vinna ett närbildsfilter, och jag har kommit som finalist i en tävling där man vinner, just det, ett närbildsfilter!

För att rösta på mig går du in här: http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html

Och skriver i en kommentar att du röstar på bidrag nr 5!



OBS: Endast en röst per IP adress!

Tack i förhand!

2011-06-08 @ 21:15:45
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0