Malin - Torsdag idag

Tänk att det är fredag imorgon. Den här veckan har gått fortare än fortast! Helt otroligt!

Idag tänkte jag försova mig till jobbet. Pappa kom och väckte mig 06:35, jag hade alltså tio minuter på mig att klä på mig och fixa smörgåsar och annat. Och jag som drömde så fint... -.-

Nu sitter jag här i min fotölj och somnar nästan, jag är helt slut! Imorse släppte jag för första gången ner lite tomatplantor. Inte så värst roligt eftersom det är så högt upp att jag får svindel. Men det ska gå! 
Sedan har vi planterat lite "lådor" som ska sättas ut i parken. Efter det var jag + en annan och rensade lite blomland framför museet. Och till sist var vi i tomathuset och fixade lite granna! 

Vädret är konstigt idag också. Först sol, sen regn, sen uppehåll, sen regn, sen sol... osv. Jag borde tvätta lite, men jag är såååå trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0