Malin - Midsommaren

Vi kombinerade midsommar med födelsedagsfirande. Josse, Anne och jag hade planerat att fira Ronnys födelsedag på midsommar. Vi fixade och grejade och bjöd in alla vänner helt i smyg. Och Ronny hade ingen aning, så vi var väldigt smidiga måste jag säga ;) En solig och bra kväll blev det i alla fall, och så roligt att alla kunde komma! (+ några extra vi inte hade hade räknat med ;P)

Och nu for Sara hem för en stund sen... Så nu är jag helt ensam hemma igen, mamma, pappa och Matilda har nämligen semester, så de är ute på sjön och lever båtliv/är vid sommarstugan. 

Idag var jag och Sara på picknick och såg på galna fåglar i det fina vädret! Skönt att det inte är så mulet mera. Det har man tröttnat på nu :P

Usch har så mycket jag borde göra, men åååh, jag orkar inte! 

Här är några bilder från fredagkvällen, men obs, det är Sara som har tagit alla! 



Några timmar senare:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lovely! :D Åh, midsommaraftonen har varit den enda dagen hittills som jag skulle ha velat vara hemma i Finland!

2011-06-28 @ 00:45:35
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0