Malin - I brist på annat att göra

I ÅR HAR DU:
Har du förlorat en vän: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Nej, i så fall har det nog blivit lappat igen :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Njaa, inte vad jag har märkt
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej, inte vad jag kommer ihåg

Kysst en kompis: Nej.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: När jag var liten hatade jag mitt namn, men nu tycker jag inte det är så farligt.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Skulle just sova. Jag somnade och sov en stund, men vaknade och kunde inte somna om (förmodligen för att jag sov på eftermiddagen)
Någonting som du längtar till: ROCKOFF längtar jag jättemycket till!! Och Torsholma, för jag tycker så mycket om att vara där! Och så längtar jag till torsdageftermiddag = då blir det ju ledigt. Så längtar jag till midsommaren. Jaaa..jag längtar efter en hel del ;)
Senaste gången du träffade din pappa: Åt mat med honom (och alla andra...) alldeles nyss.
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Vet ej
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag har ont i masun :(
Vad gillar du inte med dig själv: Att jag är slarvig och glömsk. Jag har dåligt närminne, helt uselt... Och att jag alltid har beslutsångest.
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är öppen för det mesta och försöker tro gott om alla människor tills motsatsen är bevisad ;) Jag försöker att inte prata illa om folk, men det är klart man gör det nu och då.. Jag försöker att inte vara så fördomsfull.


DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererat mig, och det är jag tacksam för. Usch, skulle ju få panik...
Piercing: Öronen om det räknas. Annars näsan... Som jag inte vet om jag ska ta bort eller inte?? Det känns som att jag "är för gammal"... Är det så??
Tatuering: Har ingen. Vill nog egentligen, men jag kommer aldrig våga...
Bästa vän: Oj, jag kommer inte ihåg min allra, allra första bästa vän? Den jag kommer ihåg är en som heter Jessina. Innan det var man väl med alla och hade en ny bästa vän varje vecka
Sport:Har aldrig sportat i hela mitt liv... Skulle säkert gärna ha gjort det, men det mesta här är ju bollsporter, som fotboll och innebandy. Och jag har inget bollsinne, så så...
Husdjur: Vi hade en katt som hette Skrutte, men han fanns innan jag föddes. När jag var runt 9-10 år fick min syster och jag varsin kanin. Min hette Tiger, men dog för mer än ett år sen.
Förälskelse: En i skolan...som jag säkert bara tyckte om eftersom min kompis också gjorde det. 


Jaja, slut på tråkeriet... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0