Malin - Helt slut

Alltså idag var jag helt kaputt när jag kom hem... Höll nästan på att svimma av värme... Idag har vi nämligen varit i topparna i tomathuset. Så om man vill leka matematiker; Det är typ 30 grader ute. Det betyder att man ska addera x antal grader så har man värmen i växthusen. Och - som alla vet - stiger värme, så gissa sen hur varmt det var i topparna i taket?! När man kom ner på marken tänkte man "åååh herreguuuuuud vad svalt och skönt", fast man vanligtvis brukar få värmeslag där. Men nu var det så skönt att komma ner till det "kalla". 



En bild på caféet. Inte för att det har något med saken att göra, men bara för att jag inte har någon annan passande bild, heheee.

Jag är urusel på att ta ordentliga bilder, för mamma har rymt iväg med den braiga kameran, det är tråkigt att fota med vanlig digitalkamera.. :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, stackarn!:P



Men jag kan nog lova att jag har haft alldeles tillräckligt varm jag med...:/

2011-06-30 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0