Malin - En glad dag



Idag har det varit en så solig och bra dag. Humöret är lika strålande som vädret!
Varför är jag så glad idag då?

- Strålande och fint väder! Jo, varmt i växthuset, men så otroligt vackert!

- Har varit en bra dag på jobbet, jobbade med två andra hela dagen så man har haft sällskap!

- Brände ju axlarna/ryggen rejält förra veckan på onsdagen när vi planterade. Det har svidit så mycket så jag knappt velat ha kläder på mig ju. Nu har det i alla fall slutat svida, nu kliar det bara eftersom nu lossnar ju huden... Lite ömsa skinn på gångs! Men sååå skönt att det inte svider längre!

- JEEE längtar till Rockoff i sommar! Är så glad över artisterna som är där!!!! UÄÄÄ!!

- Wohooo, jag ska till Torsholma i helgen. Är ganska nervös eftersom jag aldrig kört bil dit ensam, men nog borde jag hitta, bara jag kollar upp vägen lite först. Ska bli så otroligt roligt! Var så länge sen sist! Somrarna är så vackra där!! 

- Sist men inte minst gör jag en härlig sommar-cd till bilen. 


Aaaaahhh.. :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra att du är glad!:)



Jaa, jag längtar tills du kommer hit, det var så länge sen jag träffade dej..:( Och jag hoppas att du har hittat bra låtar till cd:n, annars kastar jag den i sjön...;) Äsch, nu skojar jag bara!:P Jag kastar kanske dej i sjön istället....;D

2011-06-06 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0