Malin - Måndag

Nu har jag 9 dagar jobb kvar. Sen blir det lite sommarstugeslappande... Sen blir det Torsholma och sen blir det Rockoff! Jee... Sedan får man se vad som händer resten av tiden :)

Jajaaa, då var måndagen förbi, skönt... Måndag är alltid tyngst, sedan blir det bara lättare och lättare. :)

Idag kom mamma, pappa och Matilda hem, efter två veckor på sjön. Jag tycker att det är skönt att vara ensam hemma, men ack, nog är det skönt när någon kommer hem och plockar i diskmaskinen. Och pappa till och med tankade min bil idag, jeee :D




Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, vi ska hinna med mycket roligt ännu efter det, är det inte så!?!xD



Hur går det med mina rockoff-pengar förresten..?;)Men du behöver nog int känna dej stressad, bara jag får dom NÅGON gång!:)



Mm, nog är det skönt att ha någon hemma som gör lite "hushållsjobb" ibland också!:)

2011-07-04 @ 18:56:00
Postat av: Malin

Mamma ska betala hyran ikväll åt mej så tänkte att hon kan sätta in pengar åt dej då samtidigt, eller imrogon... Bara hon sku komma hem :)

2011-07-04 @ 19:14:40
Postat av: Malin

förlåt att det tagit så länge innan du fått dem, hoppas det inte gör något :) skulle jag bara betala 65 € ? :) <3

2011-07-04 @ 19:15:46
Postat av: Sara

Dummis, klart det inte gör något!!

Mm, om du villa ha det som födelsedagspresent!:) Men då får du kanske inte så mycket annat istället...;) <3

2011-07-04 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0