Sara - Jag fånar mej medan jag väntar...:P

När jag väntade på att simskolan skulle ta slut så att jag skulle kunna hämta Lotta (som jobbar som lekledare) så stannade jag och fotade lite en stund. Och fånade mej lite.. Haha, så nu får ni bara se dom bilderna som ser "bäst" ut.. Jag tog så många som blev heltokiga och fula (på mej själv alltså..:P) så dom skippar jag!xD


Liet fina bilombilder hann jag med!:)


Och en lite "annorlunda" blombild på vissna blommor på den steniga marken.


Och lite fula bilder på mej...:P Haha, det var inte så lätt att ta bilder på sej själv, så jag prövade allt jag kom på! Självutlösare (fokuset blev ALLTID fel..:/), skuggan min (inga vackra bilder..), speglingar (i vattenpölar och bilen, men det var ingen höjdare det heller..:P) och i speglar (och ja, det resultatet ser ni ju här!:P).

Men det är väl alltid roligt att experimentera lite!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0