Sara - Tältresningen

Malin och jag lånade min familjs sexpersonerstält, till mammas stora förskräckelse. Hon oroade sig inte för tältet eller så, hon oroade sig för att vi inte skulle lyckas resa det!:O

Men vi ville ändå ha det istället för att bo trångt en vecka i ett litet tält för två personer..:P

Så nu tänkte jag visa några bilder från fredagens tältresning!


Tältet är utvecklat. Läget är någorlunda under kontroll.


Tältet är halvt uppsatt. Jag är fortfarande på bra humör, men läget kunde ha varit bättre..;) Vi har lite små problem med att veta hur det ska sättas upp, men vi prövar oss fram.


Ungefär en timme senare har vi fått upp tältet (lite snett blev det däremot..:P) och hängt upp två av "rummen" där inne. Ena rummet har vi som sovrum och andra som förråd, och så har vi en ganska stor tom yta i mitten och där det tredje "rummet" skulle ha varit.


Så nu var jag toppenglad igen, dock lite trött och svettig!:P

Mamma och pappa var också till Mariehamn på fredagen över dagen (för att köpa bil till Fanny), så dom kom en sväng och tittade hur det gick för oss. Pappa kommenterade hur snett det var, så vi fixade till det lite. Så nu är det åtminstone gaanska rakt!;)

Så ungefär sådär såg det ut när vi satte upp tältet, jag arbetade och Malin fotograferade...;D

Kommentarer
Postat av: madde

Nu är veckans blogg ute , kolla om det var du som vann :D



http://maddepaddesmile.blogg.se

2011-07-25 @ 13:09:26
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0