Sara - Snart ensam hemma!

Ikväll börjar Island in the sun, Fanny och Lotta ska dit men jag kände inte riktigt för det. Dels för att det kostar. Dels för att jag inte har någon att vara med där, om jag inte vill hänga efter Fanny och Lotta och deras kompisar. Och dels för att jag ändå inte känner till någon av dem som ska uppträda, det är inte riktigt min "typ" av musik..

Mamma och pappa tänkte fara till stugan och sova över där. Så det betyder att jag bli alldeles ensam hemma, förutom alla katterna förstås!:P

Lite tråkigt på ett sätt, men ganska skönt på ett sätt. Nu kan jag ju liksom lata mej ifred här hemma!;)


Fotograferad i onsdags på min kvällspromenad.

Kanske jag far ut och promenerar en sväng ikväll igen, regnet verkar ha slutat för idag!:) Så tror jag att jag poppar lite popcorn och läser lite. Ungefär så ser väl mina planer för ikväll ut!:)

Vad ska ni göra ikväll?:)

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

Vilken är din favoritfilm? :)

2011-07-15 @ 18:27:42
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Malin

När kommer Fanny o lotta hem sen då? När ni ska fara imårån, tänkte jag.. Vad ska du ha på dej ? :)

2011-07-15 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0