Sara - Snart är praktiken slut!:)

Inte för att jag inte trivs med jobbet och så, men jag måste nog erkänna att jag hellre är ledig än jobbar...;)

Och eftersom jag började jobba redan i slutet av april känns det nog faktiskt som att det skulle vara dags med sommarlov snart! För det är ganska tungt att jobba, så jag orkar inte njuta av sommaren efter det. Speciellt inte när det är så stekhett inne i växthusen, så då vill jag ju verkligen inte vara ute i solen efter det!

Det här är ett tidsinställt inlägg, så när det publiceras så jobbar jag för fullt med min femte sista arbetsdag. Så då är det bara fyra dagar kvar sen då!:D Lite typiskt bara att praktiken inte är slut när veckan är slut, utan jag måste jobba på måndagen också..:/ Menmen, det är inte så mycket man kan göra åt det! 

En bra sak med den här praktiken är i alla fall att man får lön, annars skulle jag knappast orka!
Så nu har jag tjänat lite pengar så jag klarar mej förhoppningvis resten av året (med hjälp av lite studiestöd förstås!;) ).


Jag bjuder på en bild från helgen bara för att inlägget inte skulle se så tråkigt ut!:P

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

För större chans att vinna kan du länka mig i ett inlägg eller följa mig på bloglovin. Skriv om du har gjort något av det så att jag vet. :)

2011-07-05 @ 11:31:05
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0