Sara - Nejdå, jag har inte alls tråkigt...;)

Haha, medan jag jobbade så längtade jag massor tills "sommarlovet" skulle börja och jag skulle få vara ledig. Så igår var min första lediga dag (förutom helger och sådant!), men redan idag har jag slut på saker att göra!:P Eller klart jag har saker jag boorde göra, men inget jag vill göra. Så då sitter jag mest framför datorn eller läser, och ni ser ett resultat av det förstnämnda här!;) (Och det är också orsaken till den dåliga kvaliteten..:P)


Jag idag..:P


Jag igen!:P

Haha, jag som aldrig brukar bli brun måste ju få skryta lite nu när jag äntligen har fått lite färg! Och om man jämför mina armar mot min bleka mage (som knappt alls har sett solen i år) så ser man ju nog skillnad. Och nu har ni också sett den skillnaden!;)

Jag fånar mej lite. Och nej, jag har inte ställt in webcamen så att den tar konstiga bilder - jag ser ut så där på riktigt..;)

Haha, joo, sen har jag en sak som jag bara måste visa för alla tycker att det är så konstigt: Mina stora armmuskler! Jag ser ganska klen ut, jag tränar inte och alla tror att jag är så svag just därför. Men alla blir lika chockade när dom ser mina armmuskler! Haha, Fanny brukar skämta om att det är dom enda musklerna jag har, och näästan sant är det ju..;) Men varför jag har så stora armmuskler vet jag inte, dom har liksom alltid bara varit så!:P

Så här ser dom ut:




Haha, och nu kan ignorera mina konstiga miner, det är inte så lätt att tänka både på ansiktsuttrycket och att spänna musklerna..:P

Så vad säger ni om saken, är det konstigt att jag har så här stora armmuskler, eller är alla som har påpekat det hittills bara ovanligt klena själva..?;)

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAAAAAAAAAAAAAA snygga armmuskler xD riktigt spännaren själv :D

2011-07-13 @ 22:58:20
Postat av: Sara

Haha, tack tack!;) Jaa, men vadå, har man stora armmuskler så har man! På den bilden när jag spänner hästsvansen så spänner jag ju int ens musklerna nå extra, dom bara syns ändå...:P Nog är det fasligt...;)

2011-07-13 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0