Sara - Läget under kontroll :)

Vill ni veta orsaken?:P

Jag har varit till växthusen nu, lämtat timlappen till chefen, fått mitt papper underskrivet, bett om ett arbetsintyg och fotat omgivningarna där. Så jag kom ihåg att göra allt som jag skulle göra!xD

Bilderna överlappar varandra lite, men mycket plantor rymdes det i alla fall där..xD


Några bilder jag tog på "åkern", där vi har särat ut tusentals julrosor, silvertrådar och en massa annat..:P Så nu vet ni hur det ser ut där också!

Efter det så stannade jag bredvid vägen på ett ställe och fotade lite, och sedan for jag til simstranden i Brändö där Lotta väntade. Hon simmade och jag fotade och åt lite picknick, och sedan for vi hem.:) Jag har många bilder att visa, men ni får se dom i ett inlägg lite senare tror jag..:P



Kommentarer
Postat av: Malin

cänt veit på mera bilder! (can't wait, ifall du inte förstod hööhöhöh) :D

2011-07-12 @ 15:05:10
Postat av: carola

underbara bilder som vanligt här inne.



hoppas allt är bra hos er.

kram kram

2011-07-12 @ 15:05:11
URL: http:// mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sara

Såja Malin, ta det lugnt!:P Dom kommer nog säkert så småningom!:)

2011-07-12 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0